SINNER is terug. Harder, scherper en hongeriger dan ooit.
De Texelse rockband, opgericht in 2004, drukte jarenlang zijn stempel met rauwe energie en eigen werk, tot het in 2017 stil werd. Maar in 2025 is die stilte keihard doorbroken. Oprichters Justin Segerink (gitaar) en Jeroen Meedendorp (drums) staan nog altijd aan het roer en hebben de band nieuw leven ingeblazen.
Met bassist Ronny Kaczor en frontvrouw Suzan Vlaming heeft SINNER een frisse, krachtige bezetting gevonden die direct binnenkomt. Strakker, voller en met meer vuur dan ooit.
Nino Koenen (slaggitaar) leverde nog een stevige bijdrage aan de nieuwe plaat, maar is door werkzaamheden in het buitenland geen vast onderdeel meer van de band.
SINNER speelt alleen eigen werk. Geen covers, geen concessies. Verwacht eigentijdse rock met messcherpe riffs, melodieuze lijnen en meerstemmige vocalen die blijven hangen. De band zoekt de rand op, durft te verrassen en klinkt precies zoals je hoopt: rauw, energiek en recht uit het hart.
Pure rock van Texelse bodem.
Het nieuwe album “The No. 1 Suspect” is opgenomen in 2026 en staat op het punt om losgelaten te worden.